Zawarcie umowy

1. Strona główna platformy

We wszystkich treściach umieszczonych na Platformie wyraźnie opisujemy co jest płatne, a co jest bezpłatne. Powyżej znajduje się jedna z sugestii, aby zapoznać się ze stronami zawierającymi najważniejsze informacje, w tym warunki płatności i ceny.

 

2. Strona "Ważne informacje"

Zawiera wszystkie warunki napisane wprost. Dodatkowo informuje o możliwości podjęcia próby bez żadnych zobowiązań w przypadku niepowodzenia na testach!

 

3. Strona cennik

Cennik zawierający wszystkie warunki przedstawione w sposób najbardziej zrozumiały, jak jest to możliwe

 

4. Strona akceptacji warunków przed przystąpieniem do szkolenia/testów

Treści wszystkich warunków opisane są w zwarty i zrozumiały sposób. Zaczynając od promesy zatrudnienia, kończąc na umowach szkolenia i/lub testu. Klikając w “Zobacz pełną treść” pokazuje się zwarta treść dokumentu, który się akceptuje.

W czerwonej ramce zaznaczone jest żądanie natychmiastowego uruchomienia dostępu, co uniemożliwia późniejsze odstąpienie od umowy!

5. SMS z kodem dodatkowo potwierdzającym akceptację warunków

Dodatkowe, potwierdzenie zrozumienia warunków w postaci kodu sms.

 

Formularz do wprowadzenia kodu z SMS, z przypomnieniem jakie dokumenty się akceptowało w poprzednim kroku.

 

6. Potwierdzenie zawartych umów

Wszystkie zaakceptowane dokumenty zostają dostarczone na podany wcześniej email na trwałym nośniku w postaci plików PDF z datami ich akceptacji. W przypadku braku tej wiadomości należy sprawdzić folder SPAM

 

7. Opcjonalne szkolenie

W przypadku wyboru opcjonalnego szkolenia po akceptacji warunków następuje przeniesienie do szkolenia, po którego odbyciu można przystąpić do testu. Jeśli nie zdecydowano się na szkolenie, następuje przeniesienie bezpośrednio do odbycia pierwszego – BEZPŁATNEGO testu.

 

8. Test

Po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu za pierwszym razem, spełnione zostają warunki Gwarancji. W przypadku niepowodzenia można kontynuować kolejne, tym razem płatne próby zaliczenia testu w limicie zgodnym z warunkami. W przypadku zaliczenia testu, wszystkie opłaty są anulowane. WSZYSTKO ZGODNIE Z ZAAKCEPTOWANYMI WCZESNIEJ WARUNKAMI!

 

Podsumowanie

 

1. Jeśli proces przebiegł nieprawidłowo, lub uważasz, że na którymś etapie zostałeś/aś wprowadzony/na w błąd koniecznie złóż reklamację w dowolnej formie (email: reklamacje@marketinglearn.pl, lub poprzez Wiadomości w panelu). Przypominamy, że złożenie reklamacji nie wstrzymuje terminów płatności. W przypadku uznania reklamacji ewentualnie dokonane opłaty zostaną zwrócone.

2. Istnieje również możliwość anulowania opłat w przypadku niepowodzenia w teście i uzasadnienia swojej trudnej sytuacji finansowej. W tym celu należy wysłać do nas wiadomość w dowolnej formie (email: reklamacje@marketinglearn.pl, lub poprzez Wiadomości w panelu) Zastrzegamy sobie prawo do podjęcia indywidualnej decyzji dotyczącej ew. anulowania opłat.

 

 

W PRZYPADKU JAKICHKOLWIEK PYTAŃ, WĄTPLIWOŚCI LUB KONIECZNOŚCI WYJAŚNIEŃ PROSIMY O KONTAKT

BIURO@MARKETINGLEARN.PL